søndag 27. november 2011

Besøk av Tonje og Ingrid.

17. oktober dro jeg og Sabine på stasjonen for å møte Tonje.
Vi dro på en kafe for å snakke litt og å ta en kopp kaffe før vi dro hjem igjen.
Kvelden etter dro jeg og tonje til en kafe/restaurant nede ver elven for å spise middag og snakke litt om hvordan det går her nede.

18. oktober spiste vi middag på Coucou sammen med Sabine og Silke. Etter middagen dro vi til Irich Pub for å treffe noen av vennene mine som var der for å se fotballkamp.

21. oktober kom Ingrid på besøk :) Tonje møtte henne på stasjonen siden jeg fremdeles var på jobb når hun skulle komme. Jeg møtte henne og tonje ved bertoldsbrunnen etter jer hadde vert på møte hos Sabine. Da dro vi hjem til meg med tingene hemmes før vi dro inn til byen igjen for å spise middag sammen med Tonje. Etter middagen dro Tonje hjem for å pakke siden hun skulle reise videre neste morgen.
Etter det dro jeg og Ingrid ut og traff noen av vennene mine.

22. oktober dro vi inn til byen for å shoppe litt å få oss litt frokost. Da vi kom hjem igjen viste det seg at jeg hadde glemt nøklene mine på rommet.
Da stod vi der da, uten nøkkel, og ingen monika å se noen steder.
Så da ble det Beer pong og senere en tur på Schlappen i joggebukse og slaskeklær. Men det gikk da fint det også :)
Da vi kom hjem dagen etter var monika heldigvis hjemme så vi kom oss inn igjen.
Den kvelden ble vi bare inne og slappetav.

24. oktober var vi bare hjemme og slappet av før vi dro inn til byen og traff en kompis som skulle væremed oss på messa her i Freiburg.
Da vi kom dit kjøpte vi oss noe å spise før vi gikk oss en runde for å se hvilke karuseller og annet de hadde å by på.
Siden dette var den siste dagen ble vi litt lengre for å se på fyrverkeriet før vi dro en liten tur på Schlappen før vi dro hjem igjen.

25. oktober var Ingrids siste dag her i Freiburg. Før vi dro inn til byen pakket hun sammen alle tingene sine og tok dem med til stasjonen og la dem i en oppbevaringsboks så hun slapp å drasse på all bagasjen. Etter det gikk vi litt rundt inne i byen før vi traff en kamerat som ble med og took en kopp kakao før ingrid måtte dra. Det var kjempe koselig med besøk fra dere begge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar